Thursday, June 18, 2009

P.H.D



List nama officer yg kena kuar pg survey dah kuar ari selasa lepas n guess what? nama aku xde dlm list. Aku dah agak la org tu dengki kat aku pasal apa yg jd bln 4 ari tu (entri yg bertajuk stupid,dumb n idiot that person). Profesional ke mcm tu? semlm siap call kwn aku kat sini n tya ada x nak komen apa2 n siap tya aku ada kat situ x n krm slm byk2. Nampak sgt kan memg sah2 dia sj x letak nama aku dlm senarai. That guy actually sama je gred dgn aku cuma dia more power coz dia handle pasal survey tu n sah2 dia kat hq. Tp aku rasa x pro la dia guna kuasa dia utk balas dendam mcm ni kat aku.

Walau ada a few officer yg xde dlm senarai tp aku memg confirm dia memg sengaja x letak nama aku. Ya Allah jgn la jdkan hati aku ni penuh rasa dendam dan hasad dengki mcm ne org yg dengki kat aku, bersihkan la hati aku dan berilah aku kesabaran menempuh sume ni. Amin... tu la yg aku doa dlm hati ni tp aku ni manusia biasa walau kdg2 aku wat cool tp aku sebenar sakit kat dlm ni, mcm2 yg aku pk..patut la jerawat naik 2 bijik kat muka ni. Xpe ari ni ari dia..aku pecaya tu..what goes around comes around

P/s: Ari ni bday abah, Hepi Bday abah..;)

2 comments:

lelakiterindah said...

bro, takder menda yang nak awak rasa kecewa dengan orang yang cam gini, biarkan dia terjun ngan labu labu dia, trust me...one day dia akan dapat apa yang dia buat skarang ni, awak terus smile n jalan ke depan k! jangan kerana menda kecik cam ni wat awak frust occay bro?

Anonymous said...

Salam,
ko takyah peduli langsung kat mnusia yg ade hasad dengki mcm ni.die pikir ape yg die buat tu tak kan mndatangkan ape2, tapi suatu hari die PASTI dapat pembalasan. kite yg masih berhati mulia ni, doakan lah biar die diberi petunjuk.