Thursday, October 01, 2009

Life goes on


Kadang2 ada hari2 dalam kehidupan yg wat aku rasa mcm best, excited, pendek kata hari tu perfect day untuk aku! Padahal bukan la hari tu dpt pujian ke, naik pangkat ke, dpt bonus ke, juz hari biasa tp rasa mcm hari yg indah.. Maksud aku hari ni la! hehehe. Hari ni dah masuk bulan Oktober, kejap je rasa masa berlalu, a few weeks lagi dah berusia 26 tahun hidup di bumi ni, syukur Alhamdulilah. Life goes on walau ada benda yang wat aku terkilan minggu ni tp aku lupakan sume tu. Bak kata salah seorang kwn baik aku sekurang kurangnya aku ada hati yg bersih, dan Tuhan akan beri ganjaran pada org yg sabar..eceh!! btul la tu..


"Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.."


kata prinze: it's a beautiful day..


2 comments:

INNOVATE said...

Ha bgus lah mcm tu..ko pun deserve untk happy..org mcm ko akan berjaya suatu hari nanti.sbb ade smgt yg baik.org yg dengki kat ko tu tggu lah hari2 kesuraman die.alah org mcm tu kesian kan.hati die sentiase tak kn senang selagi dengki bermaharaja lela dlm hati die..ha mentap no aku komen weh..maaf ye..

Sulela said...

Yup! Life goes on and that picture of view is awesome! Nak cilok buleh? ekekeke