Wednesday, October 14, 2009

Memikirkan masa depan


Aku selalu tertanya2 perlu ke aku trus tunggu peluang di sini atau make a move for a better position? Diam x diam dah setahun dan at the same time ada gak a few peluang yg aku try. Tapi hati aku nak sgt stay dlm bidang ni dan gerak hati aku rasa peluang tu akan tiba gak 1 hari nanti kalo aku bersabar.. Aku xnak la kalo aku make a move tapi bidang tu yang aku x bape suka dan aku gak nyesal nanti!! Tapi aku tau Allah dah tetapkan segala2, hanya kita yang x tau...




kata prinze: kalo la leh tgk masa depan...

2 comments:

lelakiterindah said...

plz just stay, banyakkan sabar, bersihkan hati, nawaitu awak untuk pekerjaan ni. InsyaAllah one day ada hari untuk awak. Percayalah pada usaha dan diri awak sendiri k.

Naz said...

ada baiknya ikut kata hati. tapi sebelum nak buat keputusan, buat la solat sunat dan berdoa utk diberikan petunjuk... :)