Tuesday, September 29, 2009

Sabar


Aku trus menjadi mangsa teraniaya. Mudah skali ditindas oleh org yang menggunakan kuasa yg dia ada. Aku sedih teramat sedih bila org wat mcm ni.
Aku btul2 menjadi mangsa, hanya kerana dia ada kuasa menentukan siapa yang patut dipilih. Terang terangan aku ditindas. Apa tindakan aku? Serba salah dibuatnya..trust no one!! tu la pegangan aku skang ni!
Aku hanya bersabar dan trus bersabar kerana aku percaya Allah Maha Adil, cepat atau lambat orang yang busuk hati tu akan dibalas gak! Tp susah sebenarnya aku nak jadi penyabar, Ya Allah kau tabahkan la hati aku, bersihkan hatiku...

2 comments:

lelakiterindah said...

banyakkan bersabar, mengadu nasib pada Yang Kuasa k,trust me sapa yang wat awak cam ni,tunggu la nasib dia plak...sabar k!

Sulela said...

Macam dalam situasi mentimun ngan durian keh? Tatau nak bagi nasihat apa la...sabar yek...