Thursday, May 28, 2009

Selalu Mengalah


Dalam sesebuah hubungan x kira la hubungan kekasih, kawan, suami isteri sikap give n take tu memg penting. Penat la kalo sorang je yang mengalah dan yg lagi sorang ego tahap dewa!! Nape ek org2 yg keras kepala dan ego tu? Lafaz maaf tu susah sgt nak dgr dr mulut dorg. Bagi org2 mcm ni biar la org lain yg mintk maaf dulu janji bkn dorg. Teruk btul perangai!! Tp org yg truk ni la yg kita sayang dan x mampu nak membenci dia..aduh..tp smp bila org yg slalu mengalah tu nak mengalah dan trus mengalah? Sukar untuk meluahkan segala demi menjaga hati, sikap yg suka mengalah akan trus mengalah..sampai bila? Hanya Tuhan yg tahu..


Selalu Mengalah-17

Jelaskan padaku isi hatimu
Seberapa besar kau yakin padaku
Untuk tetap bisa bertahan denganku
Menjaga cinta ini

Pertengkaran yang terjadi
Seperti semua salahku

Reff: Mengapa s’lalu aku yang mengalah Tak pernahkah kau berpikir sedikit tentang hatiku Mengapa ku yang harus s’lalu mengalah Pantaskah hatiku masih bisa bersamamu

2 comments:

lelakiterindah said...

hope one day 'dia' akan sedar yang awak dah banyak berkorban yer, banyakkan sabar. awak, dulu saya selalu menantikan saat saya happy dan tenang bila ada lover, saya tahu awak juga akan happy dan tenang nanti cuma masanya je belum tiba. hmmm yang ada kini dalam diri awak adalah perasaan sayang, itu yang jadi benteng. satu hari perasaan itu hilang dan jangan lagi berpaling ke belakang, u will meet someone yang menghargai awak, one day!

Minah Kiwi said...

mas kalau kat rumah selalu mengalah ngan adik2 giteww...

sebab kita kan kakak...kena la bertolak ansur ngan adik-adik yang kecik katanyer...