Friday, May 08, 2009

Stupid Dumb Idiot (that person)


This week mcm truk sgt bg aku!! Aku dpt tau ada org yg ckp buruk pasal aku then siap sampaikan kat kwn aku. Truk btul perangai kan? Kalau pompuan aku x heran sgt ni “lelaki”!!! lelaki ke mcm tu? Hahahaha. Mamat ni br 2 kali aku jmp and 2 kali gak kami ditugaskan bekerja skali. Aku x sangka mulut dan hati dia memang busuk, dpn aku elok je mcm xde apa tp rupanya kat blakang memg dia x puas hati smp buruk kan aku kat org lain..Aduh x abis2 org nak cr pasal dgn aku. Aku hanya mampu mendengar dan dlm hati aku hanya berkata kesiannya org mcm ni...Aku memg geram dan rasa nak tumbuk je mamat ni kalo dia ada dpn aku tp sib baik dia jauh kat hq kl. Cite dia byk yg kontra dan sume memburukkan aku. Semoga Allah sj yg dpt membalas..Amin, ari ni ari Jumaat…Kepada org2 yg cr pasal dgn aku..lantak korang la..janji aku wat keje n cukup bln aku dpt gaji..do I care? Ambik kata2 kak siti “x hidup dek puji, x mati dek keji”..Dlm hidup kita benda ni memg kita akan tempuh, cekalkan hati dan berdoa la supaya hati kita x jd sebusuk manusia2 keji tu..dan yg paling penting kita tau apa yg kita buat!!

3 comments:

prinzezaini said...

awak, this is life. mungkin sesekali je awak kena, awak dah lama ngan saya kan, hidup saya ni lagi la mcm mcm orang cakap itu ini kan? sampai satu stage, saya dah lali sagat dengan semua ni, anggap je tak der hal. jangan kerana orang, kita nak down k, always trust u n be with u.

asz said...

thanks prinze zaini!! u always understand me

asz said...
This comment has been removed by the author.