Tuesday, July 15, 2008

Sawadeekap

tuk tuk of Thailand


choa phraya river
BTS



Day 3 in Bangkok, 5 July 2008

Seawal pagi aku bangun coz we r goin to Chatuchak weekend market. Naik BTS to Mo Chit. Chatuchak ni hanya on weekend, the biggest open market in Asia rasanya. Kat sini la boleh bargain serendah rendahnya or shop till u drop. Hahahaha.. dorg kata kalo nak pegi Chatuchak ni kena awal coz suasana dia akan jd teramat panas dan terik kalo pg lewat. Yes it was true. Baru kul 10 tp ambiance kat sini was so hot n humid, wat baju memg basah mcm mandi n wat kita jd mcm x tentu arah.. tp kat sini la heaven kalo nak shopping coz boleh bargain giler2. Kat sini sume ada jual kena pandai tawar je. Finally tgh hari kitaorg cr gerai makanan Muslim, aku rasa ada 1 je, aku amik kesempatan ni nak rasa tom yam pure dr Thailand. Terlalu pedas tp sedap..Hari yg memenatkan dgn cuaca yg sgt panas..aku rasa kulit aku dah gelap skit ni..hahaha. Itu la cite Chatuchak weekend market..

No comments: