Friday, December 07, 2007

Dari ketulusan hati

Aku tak pernah nak salahkan sesiapa atas apa yang berlaku. Tapi mcm ni la kalau jadi terlalu rapat, bila renggang skit mula la orang di sekeliling persoal. Aku kadang2 tension, tertekan bila ma persoalkan mcm2 pertanyaan yang kadang2 aku dah x tahu nak jwb mcm ne.. Aku x pernah nak burukkan sesiapa yang pernah hadir dalam hidup aku. Walau hanya sementara waktu tetapi kenangan tu sukar untuk dipadamkan. Tak kisah la dah ada org baru ke blum, betul la org kata seminit je bleh wat kita suka kat org, 1 hari utk jatuh cinta tetapi entah berapa tahun untuk melupakan segala2 yg berlaku...Kepada awk, harap awk faham..x perlu la ambik hati dgn kata2 ma coz dia memg mudah terasa..saya x burukkan awk...apa yang terjadi antara kita biarlah saya simpan dalam hati smp mati. Harap awk juga begitu. Percayalah..tiada dendam di hati mahupun menyimpan rasa yang x puas hati. Kadang2 sukar nak memahamkan org sekeliling...nak x nak biarlah masing2 dgn anggapan masing2. Semoga suatu hari nanti, kita akan lebih memahami erti perhubungan yang sebenar...Aku nak jalani kehidupan dan hari2 yang seterusnya tanpa memikir segala kenangan yang lalu jika semua tu bisa wat aku terluka...

No comments: