Tuesday, December 18, 2007

Ada sesuatu

Kehadiran insan baru dalam kehidupan kita adakalanya membuatkan kita terasa hidup ini amat bermakna sekali. Tetapi jika seseorang yang amat bermakna dalam kehidupan kita itu pergi jauh dari kita macam-macam yang kita rasa..Aku tak sabar tunggu kepulangan insan baru yang hadir mengisi kekosongan hati aku ni. Esok dia sampai dari Switzerland, pastinya aku amat merindui dia. Aku nak spend time dgn dia, berkongsi cerita, pergi makan2 dan mcm-mcm lagi ler.hehehehe. Keje kat ofis just ok..Aku nak kena in charge untuk annual dinner kitaorg. Yang best tu tema dinner untuk 5 Januari tu aku yang pilih!!! Temanya “ Bling Denim Nite”. Ok kan? Just simple coz sume org ada jeans dan tambah je la bling2 rantai ke atau apa2 je yang berkelip2..Aku nak dinner ni dalam konsep santai, x formal la sgt..Juz nak have fun and yang penting sume org kena pakai denim or jeans.. Must be fun, apalah budak2 tu nak pakai nanti, tu yang kami tggu2..hahahahaha. Pastinya dorang yang gile glamour nak dptkan gelaran prom king and queen of the nite..dan aku la salah seorang judges. K la got to go now.

No comments: