Friday, February 24, 2012

Trust not to trust





Rasa sedih, kecewa, marah bila kawan yang kita percaya menipu kita..depan lain blakang lain rupanya..itu la yg slalu jadi dlm kehidupan...well aku serik dan serik untuk percaya sesiapa yg terlalu rapat...untuk yg berkenaan ada quote yg sgt sesuai utk kamu




"the day you betrayed my trust was the day u lost all my trust for you" -well this is your choice..so thanks for doing this to me n kalo baik skalipun u won't get my trust anymore..

dan menipu itu bkn xde niat or x sengaja tapi itu pilihan yg kamu pilih like this quote "cheating isn't an accident..it's a choice..."

last but not least my favourite quote from twitter- never get too attached to someone..because attachments lead to expectations and expectations lead to disppoinments..-definitely agreeeee!!



No comments: