Monday, November 07, 2011

Cameron selepas 2009











Cameron Highlands ada sesuatu pada tempat itu yg membuatkan aku akan tetap bertandang walaupun bagi org lain cukup la sekali coz nothing there..Yup xde apa pun yg menarik utk org muda..but for me Cameron ni ada byk kenangan aku..actually byk kali la pergi tp aku x penah jemu..tenang skali melihat kabus, ladang teh dan suasana dingin..
Kali ni aku dgn en faisal dan abg ngah menrealisasikan hasrat kami utk bercuti bersama..Kunjungan kali ini ditemani hujan yg cukup lebat tp sume tu x menghalang pun..Dapat gak jln2 dan as usual photoshoot..1 nite je coz kalo 2 nite dah xde idea nak watpe..ibarat kata mereka pasni dah tamau pg cameron la..cukup la! tp bg aku..aku tetap akan pergi lagi maybe 2013 kalo pjg umur...Cameron..aku x pernah jemu =)

No comments: