Thursday, December 24, 2009

Dunia Pandora dan Avatar


Semalam after work sempat gak tgk movie Avatar ni! Before that kul 3 ptg aku curi kuar jap pg beli tiket, punya la ramai manusia yg beratur pjg beli tiket movie. Online booking GSC sampai skang system down, leceh tul nak tgk movie kena beratur pjg ni. Tapi punya excited n dah promise dgn adik aku nak tgk..sanggup la aku beratur gak.

Movie kul 6.30..smp kat Gurney dlm 6.15 then cari parking dkt 15 minit br dpt. Then smp plak kat GSC beratur pjg lagi nak beli popcorn!! Aduh dugaan btul..waktu2 nak cepat la sumenye jadi lambat. Nape slalu mcm tu ek?

Ok back to the story..cite Avatar ni memang best. Aku impress dgn dunia Pandora dan orang2 asli Navi ciptaan James Cameroon ni. Ada stengah member ckp cite ni bosan dan ntah apa2. Tapi bagi aku, movie ni sgt enjoy dan btul2 wat aku ada dlm dunia Pandora tu. Dri segi jalan cerita sgt typical dan predictable tp dunia Pandora tu dgn haiwan pelik, manusia unik, senjata orang jahat yg canggih dan pemandangan indah luarbiasa sangat buat aku teruja!! Avatar is one of my favourite movie this year..

kata prinze: kalo ada dunia pandora tu memang nak pg visit!

No comments: