Thursday, November 19, 2009

Sorry to my neighbour


Salah ke aku? Memang la aku salah bila aku terlanggar skit je kete jiran aku pagi tadi! Nasib baik xde sape nampak. Tapi wat aku rasa bersalah gak tapi kete aku yang kena teruk. Alkisahnya kete aku terhimpit oleh dua buah kete jiran yang wat aku sempit sgt nak reverse kuar parking tu. Punya la aku hati2 xnak bg terkena kete jazz merah tu at last kena kete yg sebelah proton iswara. Aduh!!! kete aku la scracth n kemek skit, memang aku rasa tension sampai terlewat masuk ofis pagi td. At the end hantar kedai gak bagi elok, melayang la RM 100 gak. Happy tgk kete aku dah elok ptg td. Kete jiran aku tu? Actually kete dia ok, skit je tu pun x nmpak sgt. Btul ke ayat aku tu? Or i'm covering myself? hrmmm...apapun aku mintk maaf byk2 kat jiran aku tu (macam la dia baca blog ni!!)


kata prinze: takut gak ni..

No comments: