Sunday, July 12, 2009

Zoom at Balik Pulau





Sat, 11 July 2009

Awal pagi lg dah bgn for the 1 day trip to Balik Pulau. Hujan hujan hujan..bestnye tdo tp coz kena kumpul kul 8.15 terpaksalah aku bgn kul 7.30.This time kita Zoom to Balik Pulau. The main iternery of cos la mkn durian!! But ruginye aku, i don't eat durian!! (poyo mcm bkn melayu je ek!!).

Balik Pulau famous dgn durian, apart of that sini gak ada home stay dan suasana perkampungan masih dipelihara dan virgin lg dr segi nature. Yang x mkn durian tu mkn la rambutan, manggis n dokong..memg puas la aku tgk member2 aku ni melantak durian. Then kitaorg lunch kat umah homestay, sedap banget lunch lauk kampung!! 3 kali aku tambah!!

Pastu biasa la product update mesti visit umah org kmpg yg wat tempeyek, bahulu n telinga keling. Then diteruskan dgn aktiviti bersauna dan massage kaki. Pas dah kenyang mkn n melantak buah kita bakar skit lemak2 yg tersimpan tu. Wangi je badan pas sauna. Tu la aktiviti putera raja ari ni, hehehe. Even ujan non stop ari ni, tp trip ni tetap enjoy..



kata prinze: puas mkn cempedak goreng!! nak beli kat town area seringgit 3 biji je kecik2!!

2 comments:

Sulela said...

Bestnya dapat merasa dok homestay. Tengok kat tv, macam2 aktiviti dorang anjurkan. Tapi tang durian tu, samo la den. Tak makan gak...kekeke

asz said...

kita geng la sulela!! prinze memg x bernafsu kat durian ni tp yg peliknya kalo wat kuah durian n bubur kacang suke plak!! hahaha