Thursday, June 12, 2008

just me

Finally I’ve made my decision..Aku dikatakan xde pendirian, fragile..ntah apa lg pdgn mereka..Ahh x kisah la apa org nak kata, aku yg menempuh aku lebih tahu. Aku lega sgt dgn keputusan aku dan aku dpt ketenangan akhirnya. Setiap benda yg terjadi dlm hidup kita sebenarnya ada sebab dan dr situ sebenarnya kita blajar dan mematangkan diri kita. Bagi aku kadang2 sikap pentingkan diri tu memg diperlukan dlm kehidupan x kisah la dlm apa jua perkara. Antaranya tentang perasaan dan hati. Kalau kita nak sayang seseorang sayang la diri kita terlebih dahulu dan juga jgn sesekali kita menipu hati dan perasaan diri sendiri. Tipu, bohong, hipokrit, lie…tu semua yg byk aku belajar. Dan tentang harga diri or self pride also is so precious or valuable.. Ntahla aku x bijak utk menyusun kata2 yg puitis di sini tp ini la yg ingin aku suarakan dr sudut hati. “Biar diri kita x dihargai tp masih ada harga diri dari hilang harga diri demi untuk dihargai”

No comments: