Monday, October 22, 2007

Welcome back

Dah lama aku tak update blog ni almost 10 month!!! Sepanjang tempoh tu terlalu banyak cerita tentang aku. Aku kini mempunyai keje yang stabil tapi gaji tak memuaskan hati sangat tapi aku happy dengan keje ni. Insyallah kalau ada offer yang lebih baik aku terima je. Oh ya..keje sebagai apa ek? Hehehe biasa biasa je. Aku kini mengajar kat private college, so far so good. I love what i'm doing now. Aku kadang2 x paham la apa yang berlaku dgn hidup aku, kdg2 aku confius. Kita manusia memang pandai merancang kan, mcm2 kita plan tp sume tu Allah yang tentukan. Kalau memang sesuatu tu dah tertulis untuk kita, memang untuk kita tapi kalau bukan rezeki kita, kita x berupaya nak menolak. Org kata makanan dalam mulut pun boleh terkeluar balik kalau dah bukan rezeki. Btul x?

No comments: